2 Şubat 2016 Salı

Mavi Bahçe Alışveriş ve Yaşam Merkezi

Merhabalar,
            Bir hafta sonu klasiğiyle başlıyorum. Herkesin bildiği gibi hafta sonları kendimize ayırdığımız en güzel zaman özellikle çalışanlar için birer nimet günleri ve herkes bu günleri dolu dolu geçirmek istiyor. çoğumuz bu hafta sonu ne yapsak düşüncesiyle hafta sonunu birşey yapamadan boş boş geçiriyor. Kalanların bir çoğu ise çareyi kendilerini alışveriş merkezine atmakta buluyor. Ben alışveriş merkezi gezmeyi sevenler grubundayım her şeyi bir arada yapabiliyorsunuz; ama artık kalabalık çok yorucu oluyor. Bu nedenle erken saatlerde gitmeyi tercih ediyorum ve iki saatten fazla kalmamaya çalışıyorum. Bu gidişle alışveriş merkezini ben açacağım. İzmir'de yaşayanlar bilir Karşıyaka-Mavişehirde 2015 yılı sonlarında Mavi Bahçe Alışveriş ve Yaşam Merkezi açıldı. Çok merak etmeme rağmen yeni gidebildim. Şimdi biraz oradan bahsedeyim. Dışardan bakıldığında bir kaleyi andıran görüntüsü var. İzmir'in cumbalı evlerine benzetilmeye çalışılmış, hatta bir saat kulesi bile var.
  

Yaşam merkezi konseptiyle hem açık alan hemde kapalı alanda hizmet veriyor. Binanın yapısı uzun bir U şeklinde ve üç katlı. Arada bulunan köprülerle  karşıya  geçiş yapılabiliyor, aşağı inmek zorunda kalmıyorsunuz. 

 
               Bu yapıda en sevdiğim özellik bahçe kısmında  ağaçların ve bankların konulmuş olması, kendinizi bir parka gelmiş gibi hissediyorsunuz ve küçük çocuklar hiç bir tehlike olmadan koşuşturabiliyorlar; yalnız mekan büyük olduğu için çocuğunuz her zaman gözetiminizde olsun, snırım bir havuz da mevcut onu görme imkanım olmadı. Binanın her iki ucundada yürüyen merdivenler var ve bir kattan aşağı inmek için diger uçtaki yürüyen merdivene gitmek zorunda kalmıyorsuz. Biliyorsunuz bazı alışvriş merkezleri size bütün katı dolaştırmak için bunu kullanıyorlar. 

Kat planları gördüğünüz şekildedir. Hangi mağzaların olduğunu merak ediyorsanız burdan inceleyebilirsiniz. Kat planını oluştururken aynı türde hizmet veren mağzaların aynı katta bulunmasına özen göstermişler buna bayıldım.






Ben bu alışveriş merkezinde neyi sevmedim; daha fazla araç almak için sıkıştırılmış otoparkını sevmedim birde içinde bulunan market macro center sevmedim sıkışık bir biçimdeydi.
Öneri;Starbucks 'ta Tarçınlı Kış Lattesi içiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder